Ny sponsor dropper Tiger

Det er ikke lett å være Tiger Woods om dagen.

Gatorade er bare den siste store sponsoren som har valgt å avslutte sitt samarbeid med Tiger Woods i kjølvannet av skandalen som involverer x antall tilfeller av utroskap mot hans svenske kone Elin Nordegren.

En representant for sportsdrikken bekreftet fredag at de ikke lenger vil ha den mangeårige ubestridte verdenseneren i sin stall. Det hjalp altså ikke at Tiger gjorde unna en lengre offentlig beklagelse sist uke.

- Vi ser ikke lenger en rolle for Tiger i vår markedsstrategi, sier en talskvinne for Gatorade. Hun legger imidlertid til:

- Vi ønsker ham alt det beste.

Hun bekrefter imidlertid at Gatorade fremdeles vil samarbeide med Tiger Woods Foundation.
Gatorade er den tredje store sponsoeren Tiger Woods har mistet i løpet av de siste månedene. Fra før av har AT & T og Accenture droppet verdenseneren.
- Vi har vært i dialog med Gatorade, og selv om vi er skuffet over at de har bestemt seg for ikke å samarbeide videre med Tiger, setter vi pris på at de fortsetter velger å jobbe med Tiger via organisasjonen hans, sier Woods' agent, Mark Steinberg.
Tiger lider likevel ingen nød. Nike og Electronic Arts Inc, som har investert store summer i Tiger, har sagt at de vil fortsette å sponse golfspilleren.
Kilde. Golf.com

Norsk Golf ønsker at du deltar i debatten og diskuterer denne saken. Vi ber om en saklig og respektfull tone i kommentarfeltet. Vi tillater ikke banning, diskriminerende utsagn, utskjelling av andre debattanter, enkeltpersoner og grupper.

Innlegg som ikke er skrevet med fullt navn vil bli noe strengere moderert. Vi fjerner alle innlegg som vi mener ikke hører hjemme i det offentlige rom. Gjentatte brudd på reglene kan føre til utestengelse.