Benytt Glemt Passord funksjonen for å få ditt passord sendt til din epost adresse. Har du byttet epost adresse må du sende din nye epost adresse til din golfklubb.

Når golfklubben har registrert din riktige e-post adresse i Golfbox kan du bruke Glemt Passord funksjonen for å få ditt passord per epost. 

Dersom du mot formodning ikke har en e-post adresse så vil du få informasjon av systemet ved pålogging om hvordan du skal få tak i ditt nye passord.

Første gang du logger deg på vil du bli bedt om å verifisere eller legge inn din epost adresse.

Tidligere påloggingsbokser til GolfBox vil ikke lenger fungere. Alle golfklubber vil på nyåret få informasjon om alternative måter for å implementere påloggingsskjema i nytt design på klubbers websider. 

Ved behov for hjelp i forbindelse med pålogging til Golfbox vennligst send epost til info@golfbox.no – ved særskilte behov kan Golfbox support kontaktes på telefon 69 15 69 69.