«Longest driver in golf» – det er store ord Callaway bruker om sin nye superdriver. De har valgt en ganske unik måte å avsløre den. Tempoet drives av antall twittermeldinger med hashtag #LongestDriverinGolf. 

Når milepæler oppnås i løpet av de fire neste dagene vil stadig mer avsløres. Driveren startet helt tildekket av headcoveret som gradvis blir fjernet. Det dukker også opp videoklipp der tekniske detaljer rundt driveren blir forklart. Foreløpig har vi fått med oss at det blir to standardskaft – Aldila Trinity og Matrix Black Tie 7M3 – og at den er justerbar med Optifit.

Har Callaway truffet blink med denne kampanjen? De er i hvert fall inne på noe. De jobber hardt for å skape et bånd mellom selskapet og kundene. Slike kampanjer gir mye positiv omtale, det ser ut til å fungere. Har noen av dere twitret #LongestDriverinGolf ?

Sjekk utviklingen på  www.callawaygolf.com/tweettounleash