Norsk Golf Podkast// Episode 48

Rekordvekst, OL-speiding og en stor livsendring

Jonas har vært i Los Angeles for å speide på OL-banen i 2028, Tom Erik har «endelig» spilt Meland, og Nicolai har blitt pappa. Samtidig går norsk golf mot nok en rekordmåned.

Se episoden på YouTube! Eller hør via spilleren nederst eller der du hører på pod.

Publisert

Golf-Norge fortsetter å vokse i rekordfart. I juni ligger det an til å bli spilt opp mot 500.000 golfrunder i Norge, og medlemstallet har allerede passert fjorårets rekord på 168.000 medlemmer.

Men hvordan skal vi få plass til alle sammen?

I denne episoden av Norsk Golf Podkast snakker Nicolai, Jonas og Tom Erik om den enorme golfveksten i Norge, trykket på banene, rekordene og spørsmålet som stadig flere klubber må forholde seg til: Hvordan skal norsk golf få plass til alle?

Det blir også en oppdatering på hva som har skjedd siden sist.

Jonas har vært i Los Angeles under U.S. Women’s Open for å speide banen som skal brukes under OL i 2028, og forteller om inntrykkene fra California. Han har også vært i England i forbindelse med den tragiske hendelsen der NGF-trener Hans Åberg falt om og omkom.

Tom Erik har endelig spilt Meland Golfklubb i Bergen, ferdigstilt siste nummer av magasinet, der både en hyllest til landets flotteste nihullsbaner og et besøk til Trump Turnberry står på menyen.

Og Nicolai har blitt pappa.

Har du noen ønsker på hva vi skal snakke om i en fremtidig episode? Send oss gjerne en e-post til redaksjon@norskgolf.no, eller send melding på Instagram eller Facebook

Hør episoden via spilleren under, eller der du vanligvis hører på pod. God lyttning!

Powered by Labrador CMS