golf-Norge rundt//
Medlemmene sa enstemmig ja
Grimstad Golfklubbs medlemmer sa ja til å bygge på 50m² for tre simulatorer i Igelandstua.
Det ekstraordinære årsmøte i Grimstad Golfklubb var enstemmig om utbygging av Iglandstua til simulatorbygg.
- Iglandstua blir ikke mye brukt i dag til annet enn styremøter, VTG kurs, og samlingslokale i dårlig vær, og står ubrukt mesteparten av året. Vi ønsker å bygge om Iglandstua og sette inn tre golfsimulatorer, som skal brukes til junior treninger, VTG kurs og trening med Pro om vinteren, samt utleie hele året. sa daglig leder Morten Hagen til Norsk Golf før det ekstraordinære årsmøtet.
Medlemmene var enstemmig i at Iglandstua skal bygges om til et flerbrusbygg med tre simulatorer. Nå skal det leveres søknad til kommunen.
Det skal bygges 50 kvm. og taket på Iglandstua skal legges om, for at det skal bli plass til de tre simulatorene.
Håpet og målet er at dørene for nybygget åpnes i januar 2027.